Bilprovningen
Bilprovningen / Jobba hos oss / Jobbarbloggen / För många (informations) steg

För många (informations) steg

I dag har vi haft ett härligt möte med en entusiast som också jobbar med kommunikation. Han gjorde några iaktagelser om vår webbplats och det är med skammens rodnad på kinderna som jag konstaterar att vissa sidor verkligen är eftersatta. För inte ska det väl ta cirka 3-4 sidklickningar innan man kommer till relevant information och får tag på rätt person?

Det var iofs lättlöst men det visar bara hur hemmablind man blir på sin egen webbplats. Jag förstår att jag kan få en bunt med pigga tips men ställer frågan ändå - vad mer är vi hemmablinda på när det gäller webben? Återkoppla gärna (hälsningar från "beredd-på-att-jobba-med-webben")

P.S. Kollade in på Wayback Machine och tog fram vår sajt från våren 2005. Enkel och överskådlig (Saknar dock lite bilder men de visas inte).

/Marit

Vi som bloggar

  • Catarina Besiktningstekniker i Falkenberg
  • Fredrik A Stationsledare i Skara
  • Fredrik G Stationsledare i Tidaholm
  • Gästbloggare Olika personers berättelser om Bilprovningen.
  • Göran Stationsledare i Stockholm-Rissne
  • Marit Kommunikatör i Kista
  • Mia Besiktningstekniker i Jönköping
  • Nelly Besiktningstekniker i Skellefteå